Proč se ucpe na lodi záchod? Proč se ucpe na lodi záchod? Při ucpání záchodu na lodi můžete být bez viny. Někdy je za tím nedostatečný servis jachet, jehož důsledek zde vidíte.
Last minute nabídka od Bemexu Last minute nabídka od Bemexu Česká charterová společnost Bemex Boot se sídlem v chorvatském Sukošanu má pro vás last minute nabídku na následující týdny. Katamarany, jednotrupé jachty a dokonce i motorový člun.
Proč bych volil klasické refování Proč bych volil klasické refování Refování jedním lanem, nebo vpředu na goosenecku na hák? Preferuji druhou možnost, i když mnohé loděnice to mají jinak. Proč jít proti proudu?
Proč motor nechladí Proč motor nechladí Plujete na motor. Najednou se ozve alarm. Zjistíte, že z výfuku neteče voda. Motor nechladí. Je přehřátý. Kde hledat chybu?
Co říkají špiónky Co říkají špiónky Kormidelník sleduje špiónky na geně a snaží se plout s jachtou na maximum. Co mu bavlnky na plachtě říkají? Jak z lodě vytáhnout více?
Kurz přístavních manévrů pro 2 osoby v sobotu v Praze Kurz přístavních manévrů pro 2 osoby v sobotu v Praze V sobotu v Praze máme jedno volné místo na kurzu přístavních manévrů pro dvě osoby. Máte-li zájem, přihlásit se můžete zde.
V Murteru už nezakotvíte V Murteru už nezakotvíte Další kotevní bóje tam, kde se ještě nedávno mohlo kotvit. A kotvení zakázáno. Chorvatsko ekonomicky využívá své vody na maximum. Má toto nějaký strop?
Léto za dveřmi, v Chorvatsku se začalo s pokutami Léto za dveřmi, v Chorvatsku se začalo s pokutami Pokuta, pokuta, pokuta… Čtrnáct pokut za jediný den jen mezi Milnou a Splitem. Pomorska policija vyjela do terénu a nezapomněla si s sebou vzít pokutový bloček. Bude to dělat celé léto.
Kdy a jak často sledovat počasí při charterové plavbě Kdy a jak často sledovat počasí při charterové plavbě Kolik času věnujete na charterové plavbě předpovědi počasí? Plánujete celou týdenní plavbu s ohledem na předpověď? Správné plánování v souladu s počasím ušetří čas, stress a dost možná i peníze.
Extrémní zesílení větru, jak jsme rolovali genu Extrémní zesílení větru, jak jsme rolovali genu Největším nebezpečím pro poškození plachet je flatrování v silném větru. Jak zarolovat genu, když vítr náhle zesílil na 35, 40, 45 uzlů?
Vypsali jsme podzimní kurzy v Chorvatsku… Vypsali jsme podzimní kurzy v Chorvatsku… Máme vypsané podzimní kurzy, které pořádáme v říjnu v Chorvatsku. Některé z našich kurzů jsou v podzimním termínu vhodnější než na jaře, díky delší noci a teplé vodě.
Kdo má přednost pod mostem Kdo má přednost pod mostem Most ve Ždrelacu mezi Ugljanem a Pašmanem. Svědek mnoha zlomených stěžňů. Víte, kdo má pod mostem přednost?v