Proč se ucpe na lodi záchod?
Proč se ucpe na lodi záchod?

Proč se ucpe na lodi záchod?

Při ucpání záchodu na lodi můžete být bez viny. Někdy je za tím nedostatečný servis jachet, jehož důsledek zde vidíte.

Last minute nabídka od Bemexu
Last minute nabídka od Bemexu

Last minute nabídka od Bemexu

Česká charterová společnost Bemex Boot se sídlem v chorvatském Sukošanu má pro vás last minute nabídku na následující týdny. Katamarany, jednotrupé jachty a dokonce i motorový člun.

Proč bych volil klasické refování
Proč bych volil klasické refování

Proč bych volil klasické refování

Refování jedním lanem, nebo vpředu na goosenecku na hák? Preferuji druhou možnost, i když mnohé loděnice to mají jinak. Proč jít proti proudu?

Proč motor nechladí
Proč motor nechladí

Proč motor nechladí

Plujete na motor. Najednou se ozve alarm. Zjistíte, že z výfuku neteče voda. Motor nechladí. Je přehřátý. Kde hledat chybu?

Co říkají špiónky
Co říkají špiónky

Co říkají špiónky

Kormidelník sleduje špiónky na geně a snaží se plout s jachtou na maximum. Co mu bavlnky na plachtě říkají? Jak z lodě vytáhnout více?

V Murteru už nezakotvíte
V Murteru už nezakotvíte

V Murteru už nezakotvíte

Další kotevní bóje tam, kde se ještě nedávno mohlo kotvit. A kotvení zakázáno. Chorvatsko ekonomicky využívá své vody na maximum. Má toto nějaký strop?

Léto za dveřmi, v Chorvatsku se začalo s pokutami
Léto za dveřmi, v Chorvatsku se začalo s pokutami

Léto za dveřmi, v Chorvatsku se začalo s pokutami

Pokuta, pokuta, pokuta… Čtrnáct pokut za jediný den jen mezi Milnou a Splitem. Pomorska policija vyjela do terénu a nezapomněla si s sebou vzít pokutový bloček. Bude to dělat celé léto.

Kdy a jak často sledovat počasí při charterové plavbě
Kdy a jak často sledovat počasí při charterové plavbě

Kdy a jak často sledovat počasí při charterové plavbě

Kolik času věnujete na charterové plavbě předpovědi počasí? Plánujete celou týdenní plavbu s ohledem na předpověď? Správné plánování v souladu s počasím ušetří čas, stress a dost možná i peníze.

Extrémní zesílení větru, jak jsme rolovali genu
Extrémní zesílení větru, jak jsme rolovali genu

Extrémní zesílení větru, jak jsme rolovali genu

Největším nebezpečím pro poškození plachet je flatrování v silném větru. Jak zarolovat genu, když vítr náhle zesílil na 35, 40, 45 uzlů?

Vypsali jsme podzimní kurzy v Chorvatsku…
Vypsali jsme podzimní kurzy v Chorvatsku…

Vypsali jsme podzimní kurzy v Chorvatsku…

Máme vypsané podzimní kurzy, které pořádáme v říjnu v Chorvatsku. Některé z našich kurzů jsou v podzimním termínu vhodnější než na jaře, díky delší noci a teplé vodě.

Kdo má přednost pod mostem
Kdo má přednost pod mostem

Kdo má přednost pod mostem

Most ve Ždrelacu mezi Ugljanem a Pašmanem. Svědek mnoha zlomených stěžňů. Víte, kdo má pod mostem přednost?v

1Poslední
Na horu