Italové věří v zázračné zbohatnutí
Hostit prestižní Americký pohár chce skoro každý. Jednou! Pak je vždy třeba najít novou kavku, které se podaří povídačku o tom, co to přinese, prodat. Tentokrát se nechala napálit Neapol.
O příštím 38. Americkém poháru, který má proběhnout v roce 2027, se ví jen málo. Kromě toho, že krásně zabalený příběh o prestiži a zisku se podařilo držitelům poháru z Nového Zélandu prodat naivním Italům z Neapole.
Základem tohoto byznysu je, vysvětlit zájemcům o pořádání poháru, že je to pro ně příležitost, prestiž, že se každá vynaložená kačka vrátí nejmíň mnohokrát. A když ne hned, tak v delším časovém horizontu. To znamená na přelomu někdy/nikdy.
Je to takové kouzlení s čísly. Video z Amerického poháru na Youtube, v pozadí Neapol, cena xxxxx euro. Televize xxxxxx euro, zprávy xxxxxx euro. Všechno se to sečte, fantastická čísla. A to vše můžete mít, když zaplatíte jen yyyyyyyyy euro. A ještě vám k tomu zdarma přibalíme sadu triček, jachtařskou botku, místo na tribuně. To ještě není konec! Jedny hodinky, kabelku Prada, podpis všech zúčastněných, to vše zadarmo!
Ooooo! Výhodná koupě. Jako když vám Ital na parkovišti prodává zaručeně pravou koženou bundu od Armaniho.
Neapol tedy bude hostit 38. ročník Amerického poháru. Před ní hostila loni pohár Barcelona. Na závěr řekla, že už nikdy více. Valencie v roce 2007 skončila v červených číslech. Ani San Francisko se po roce 2013 už do pořádání nehnalo.
Vypadá to, že novozélandský tým prodává horký brambor. A vždy najde někoho, kdo se chce o tom přesvědčit na vlastní kůži.
Jedno je ale jisté. Vedení Neapole jistě budou nová trička s nápisy, elegantní kalhoty, dobře střižená sáčka a lesklé hodinky na zápěstích slušet.
Otázkou je, co z toho bude mít většina obyvatel Neapole. Třeba se ale podaří za dva roky alespoň vyvézt popelnice.