Raiffeisen Trophy 2025 přilákala rekordní flotilu i historicky největší počet dámských posádek
Raiffeisen Trophy 2025 přilákala rekordní flotilu i historicky největší počet dámských posádek

Raiffeisen Trophy 2025 přilákala rekordní flotilu i historicky největší počet dámských posádek

Raiffeisen Trophy, největší česká business regata, jejíž sportovní úroveň již dávno přesáhla kategorii fun, byla letos nově rozložena do 14 dnů a do dvou samostatných formátů závodu. Standardní Raiffeisen Trophy Inshore se zaměřením zejména na okruhové rozjížďky a nově i Raiffeisen Trophy Islands, která nabídla účastníkům delší navigační etapy a závody mezi ostrovy.

Italové věří v zázračné zbohatnutí
Italové věří v zázračné zbohatnutí

Italové věří v zázračné zbohatnutí

Hostit prestižní Americký pohár chce skoro každý. Jednou! Pak je vždy třeba najít novou kavku, které se podaří povídačku o tom, co to přinese, prodat. Tentokrát se nechala napálit Neapol.

Jak vypadá záchrana vraku závodní jachty
Jak vypadá záchrana vraku závodní jachty

Jak vypadá záchrana vraku závodní jachty

Nákladní loď a plachetnice se srazí a plachetnice je rozlomena vejpůl. Je třeba vrak odstranit. Jak taková záchrana probíhá? Svědectví z první ruky.

Hardy s Koláčkem zachraňují vrak Class40
Hardy s Koláčkem zachraňují vrak Class40

Hardy s Koláčkem zachraňují vrak Class40

Adrien Hardy s Milanem Koláčkem vyrazili znovu na moře, aby zachránili vrak Class40 NST Cabinet Z, která se srazila s nákladní lodí.

Extrémně těžké rozhodnutí
Extrémně těžké rozhodnutí

Extrémně těžké rozhodnutí

Jedete první závod v nové třídě. Světová špička. Podmínky jsou tvrdé, ale vedete si velmi dobře. Pak přijde tvrdá rána. Nezbytná plachta se trhá. Co dál?

Co se stalo Koláčkovi s Hardym?
Co se stalo Koláčkovi s Hardym?

Co se stalo Koláčkovi s Hardym?

Milan Koláček s Adrienem Hardym museli včera před půlnocí odstoupit ze závodu Normandy Channel Race. Je to škoda, vypadalo to, že mají našlápnuto na výborné umístění.

Nešťastné rozhodnutí a úspěšná stíhací jízda
Nešťastné rozhodnutí a úspěšná stíhací jízda

Nešťastné rozhodnutí a úspěšná stíhací jízda

Včera odstartoval Normandy Channel Race s naším Milanem Koláčkem a jeho coskipperem Adrienem Hardym. Po nešťastném rozhodnutí po startu se probojovávají dopředu. Na dohled je první desítka.

Bude to drsná stoupačka
Bude to drsná stoupačka

Bude to drsná stoupačka

Milan Koláček a Adrien Hardy startují ve 1330 Normandy Channel Race. Během závodu mohou očekávat stoupačku s větrem přes 40 uzlů.

Milan Koláček: Bude to náročné, hodně stoupačky
Milan Koláček: Bude to náročné, hodně stoupačky

Milan Koláček: Bude to náročné, hodně stoupačky

Start Normandy Channel Race se blíží, počasí na závod se stává jasnějším. Bude tam hodně stoupačky. Podle prvních propočtů to vypadá na 4 dny a 16 hodin do cíle.

První offshore trénink úspěšný
První offshore trénink úspěšný

První offshore trénink úspěšný

Milan Koláček pokračuje s přípravami na sezónu závodů Class 40. Vše má vyvrcholit podzimním doublehanded závodem přes Atlantik Transat Café L´OR.

Gitana 18, 250 000 hodin práce
Gitana 18, 250 000 hodin práce

Gitana 18, 250 000 hodin práce

Bude rychlejší než nejrychlejší trimarany Ultime. Jak ustřelí  svým soupeřům? Překoná rekord okolo světa? O kolik? V září by měl být na vodu spuštěn nejnovější trimaran třídy Ultime Gitana 18. Detaily jsou zatím tajné…

První2Poslední
Na horu