Vyhledat

Konkrétní problém klienta s Boataroundem
Konkrétní problém klienta s Boataroundem

Konkrétní problém klienta s Boataroundem

Včera po zveřejnění článku o problémech, které jsou v poslední době se slovenskou společností Boataround, se v jedné facebookové reakci objevil dotaz, jestli je známý nějaký konkrétní případ, nebo jsou to jen pomluvy. Níže jeden konkrétní případ z poslední doby. 

Kam posunout otěžový vozík geny
Kam posunout otěžový vozík geny

Kam posunout otěžový vozík geny

Otěžové vozíky na otěže přední plachty bývají na lodích často podobně netknuté, jako je u hlavní plachty nehybný kiking. Plní navíc podobnou funkci. Mimo jiné regulují přetočení zadního lemu geny, nebo odborně řečeno twist.

Pomalu, nebo rychle?
Pomalu, nebo rychle?

Pomalu, nebo rychle?

Mám zajíždět do přístavu rychle, nebo pomalu? Co je správně? Při rychlé plavbě jachta lépe reaguje na kormidlo a je méně ve vleku podmínek. Přesto zní správná odpověď – POMALU!

Bude to ještě dlouhé. A dramatické…
Bude to ještě dlouhé. A dramatické…

Bude to ještě dlouhé. A dramatické…

Pro třídu Class40 bude Transat Cafe L´Or ještě dlouhý. Spolehlivý pasát ztratil spolehlivost a místo expresu do Karibiku bude plavba do cíle připomínat spíše lokálku do Zadní Třebáně.

Novinka Jeanneau Sun Odyssey 455
Novinka Jeanneau Sun Odyssey 455

Novinka Jeanneau Sun Odyssey 455

Novinkou Jeanneau pro příští sezónu bude model Sun Odyssey 455. Tato nová loď o délce trupu 13,74 m (celková délka včetně pevného čelenu je 14,78 m) navazuje na osvědčený koncept řady Sun Odyssey a vyplňuje mezeru mezi modely 440 a 490.

Jak velké jsou problémy Boataroundu?
Jak velké jsou problémy Boataroundu?

Jak velké jsou problémy Boataroundu?

Stahují se nad prodejcem charteru Boataround mraky? Už od léta se vyskytují zneklidňující signály podobné, jako před krachem společnosti Zizoo. Nebo jde jen o nepatrné zaškobrtnutí?

Proč nerolovat v silném větru genu
Proč nerolovat v silném větru genu

Proč nerolovat v silném větru genu

Stoupačka v silném větru, loď se naklání, je to na hraně. Proč se vyhnout zarolování geny? Proč zmenšení této plachty nechat až jako poslední možnost?

Spíše jih, ale…
Spíše jih, ale…

Spíše jih, ale…

Milan Koláček s Pierrem Brasseurem plují na 13. místě závodu Transat Cafe L´Or. Šance na první desítku stále žije. Záleží na počasí 600 mil na severozápad od nich. Dostane se severní skupina z tlakové výše?

Severní, nebo jižní skupina?
Severní, nebo jižní skupina?

Severní, nebo jižní skupina?

1700 mil zbývá do cíle Milanu Koláčkovi s Pierrem Brasseurem. Jsou na 17. místě, ale severní skupina se zdá být na dohled. To by mohlo znamenat posun do první desítky…

Nejúspěšnější sponzor IMOCA končí
Nejúspěšnější sponzor IMOCA končí

Nejúspěšnější sponzor IMOCA končí

Společnost PRB končí se sponzoringem týmu IMOCA. Dvojnásobný vítěz Vendéé Globe už v dalším ročníku triumf nepřidá. Loď Holcim-PRB je na prodej. Končí firma, která se angažovala v offshore jachtingu 33 let.

1Poslední
Na horu