Jak na to?
Zde jsou videa, která dávají návod, jak postupovat v jednotlivých situacích.
Pohybovat se na takto vratké platformě a snažit se tam protáhnout popruhy, chce kuráž. Nakonec se ale podařilo.
Za novým lodním šroubem se skrývá plno náročné práce.
Ze sto let starého vraku krásnou novou loď. Shrnutí několika let práce.
Chcete-li to umět dokonale, potřebujete praxi. S námi ji získáte. Toto vás ale nenaučíme.
Zrestaurovaný kotevní vrátek na Tally Ho je monstrózní, sestavený z dílů vyrobených v půlce světa. Podívejte se na jeho instalaci.
Vedle přehlídky plachet to bude také náročná instalace původního kotevního vrátku.
Na nějaké singlehanded manévry to není. Početná asistence nutná.
Klasické lodě jsou různé, toto je severský model, vikingský postup.
Při další z testovacích plaveb Tally Ho došlo k najetí na mělčinu.
V bouři je i velká ferry jen hračkou v rukou větru.