Jak na to?
Zde jsou videa, která dávají návod, jak postupovat v jednotlivých situacích.
Chcete-li to umět dokonale, potřebujete praxi. S námi ji získáte. Toto vás ale nenaučíme.
Zrestaurovaný kotevní vrátek na Tally Ho je monstrózní, sestavený z dílů vyrobených v půlce světa. Podívejte se na jeho instalaci.
Vedle přehlídky plachet to bude také náročná instalace původního kotevního vrátku.
Na nějaké singlehanded manévry to není. Početná asistence nutná.
Klasické lodě jsou různé, toto je severský model, vikingský postup.
Při další z testovacích plaveb Tally Ho došlo k najetí na mělčinu.
V bouři je i velká ferry jen hračkou v rukou větru.
Testování motoru, výroba stolu v salonu a testování elektromotoru. Víte, kolik pluje Tally Ho na motor?
První plavba po přístavu a hlavní plachta od Ratsey & Lapthorn. Čistá krása....
Tally Ho je konečně na vodě. Od koupě vraku z roku 1910 až po spuštění na vodu to trvalo 6 let.